
Friday, 18 January 2013
Hmm apa puns tk boleh

Sunday, 13 January 2013
Have been together 2 months 5 days ♥

cermin kaburr , tapi aleemi tetap smart and sempoi *haha balunn
heyyoo , Mrs and mr
ehhh ? haha apa-apa jea lha jnjy bahagia so sweet tk ? haha
bagi kami , dha cukup sweet , walaupun tk boleh tandingin Apek dgn leuniey
PIC yg ke 3 - *pp mahal yg selalu nk dicubit :D
bagi kami , dha cukup sweet , walaupun tk boleh tandingin Apek dgn leuniey
PIC yg ke 3 - *pp mahal yg selalu nk dicubit :D
lalalala , itu sahaja kerana jari-jari sya lebih mencintai
menaip mesej dari menulis blog . Assalamualaikum
menaip mesej dari menulis blog . Assalamualaikum
haii , suka tak ? kalau suka terima kasihhh .. :D kalau tk suka ?
knapa awk msuk link blog sya tadi ? okayy papaiii .
knapa awk msuk link blog sya tadi ? okayy papaiii .
Saturday, 8 December 2012
Happy anniversary for 1 moths , ♥

fokus tang korus tue pentingg .
korus hoihoi .. :D btw sebenarnya nak cerita banyak lagi niyh
tapi kena lha private sama kann . tak kan nak dedah jea semuaa
BTW papaiiii ..
assalamualaikum
___________________________________________________________________________
ESOK BIRTHDAY AKU 9.12.12/1996 DAN PERLAWANAN (MAS vs THAI)
___________________________________________________________________________
Monday, 3 December 2012

Sunday, 2 December 2012
♥ Disember

Monday, 26 November 2012
Kenapa awak buad mcm nie ?

pelan-pelan kod.. sedihhh dop ?
Sunday, 11 November 2012
Biyy

Subscribe to:
Posts (Atom)




