HELLO

HELLO

Booommm ! powerr

Gua tengah usha lu , sorry blog gua agak messy , tapi tak apa yang penting content kan ?
7 march 2014

Hai ! comel nye awak yang tengah stalk blog sy , hope dapat pedoman dari cerita-cerita sy ! ^^


Thursday 20 March 2014

MUHAMMAD ARIF NAJMI WILL BECOME THE LOSER BOYFRIEND THAT I EVER HAD




MUHAMMAD ARIF NAJMI WILL BECOME THE LOSER BOYFRIEND THAT I EVER HAD

Haiii , holaa , lama jugak kan tak menulis blog nie hati nie dha berbunga-bunga sangat sebab dha lama xbertaip nyh dy jadi so so so kaku btw aku sengaja boldkan tulisan sebabnya biar cerita nie jadi jelas dan menarik . remember ! if aku guna bahasa tunggang terbalik nie , sorry banget ya !
Siapa itu arif najmi ? hah sudahh , aku bukan nk promote dy or what , untuk dimaklumkan secara ringkas dia sekarang yang jadi pengawal hati aku , ALHAMDULILAH , dha cukup sebulan 4 hari dengan dia , Nampak mcm lawak kan ? harhar gelak sorang2 , firstly aku mntk maaf dkt sesapa yg aku buad dy sakit hati , aku taktaw nk habaq cmna yg aku syg arif nyh . sorry to other guy !


Nak kata aku xbagi peluang too mcm nak bgy arif mngamuk ada lha , please aku ckp dgn nada baik , aku xkan bagi peluang dgn sesiapa sedangkan arif lha yg buad aku kenal erti melengkapi even aku dha byk kali kecundang dlm relay , rasa malu pun ada , tapi takpa nk belajaq punya pasai tebai muka dua tingkat .


Nak cakap bab result yg dha dpt ny , mmg arif lagi jaguh dri aku ler , padan dgn otak kami masing2 , mmg dri segi kegeniusan tue arif more better dari aku , tpi kalau bab2 bebai arif never get a win punya , (kan syg kan ?) harhar 
,
Kesian abang Nepal (arif) dia dha lama nk aku buad entry pasai dia , hehehe busy cek , igt sonang nk buad entry yang cayaq mcm ny (kehkeh) Doa-doakan lha yg trbaik utk kami dan kedua ibu bapa kami , supaya sntiasa dpt hidayah utk Berjaya dunia dan akhirat ! aminnnnn . 








t.a.n ; ILOVEYOU 

No comments:

Post a Comment

PENGOMEN YANG HOT AND COOL