HELLO

HELLO

Booommm ! powerr

Gua tengah usha lu , sorry blog gua agak messy , tapi tak apa yang penting content kan ?
7 march 2014

Hai ! comel nye awak yang tengah stalk blog sy , hope dapat pedoman dari cerita-cerita sy ! ^^


Monday 26 November 2012

Kenapa awak buad mcm nie ?



Dan salam sejahtera , amacam sehad ?
sorry aku tk berapa nak sihat dengan baru lepas excident .
terok jugak lha , tgan aku luka terguris banyakk
tk dpt nk tnjuk luka tue dekat hmpa semua :'(
pasal tue aku tak sedih sgtt doeyh ,
yang aku sedih bila aku mengadu dkt diaa.
dia boleh gelak-II *sakit haty
yaaa memang aku patut berdoa ,bersyukur sbb mseh dipanjangkan umur
bukannya mengadu dkt diaa kan ?
tapi aku nk dia tahu betapa aku perlukan dia doeyh !
aku nk dia tahu betapa sakitnya aku jatuh moto
tapi sayang dia seolah-olah tak faham aku .

Awak ! mana janji awk dkt saya ?
mna jnjy awk nak jaga saya , bak kta rizham "janji pariaa tk boleh guna"
siapa rizham ? (dia adik aku lha) 
mmg susah sgt nk brgerak (tulis blog boleh pulakk) ..
sedihh sangat nk mndi susah , nk mkan susah
sbb geraham aku mcm sakitt sikittt , nak telan air liur kena
pelan-pelan kod.. sedihhh dop ?
yeaaa sapa prnah rsa dia taw lha betapa sakittnyaa luka dkt tgn aku niyhh
nasib sepupu aku *dik are* mau tolongg jugakk
setakat niyh msing-II tk berani nk bgitaw org tua, *takuiddd

Apa yang perlu aku buad nanti ,
sekarang aku ada dekat perlis , mak aku dha nak dtg hry khamis niyh
ohhh mannn ! (ajiboy) mampos kena beletiaqqq hoiyyy
dha lha bulan 12 niyh nk ambik lesen .
lesen kemana moto kemana ,
sorry aku tk boleh cerita mcm mna excident boleh jadi .
sebabnyaaaa.. sebab .. dia agak misteri sikittt *takuidddd

nak tahu lebih lanjut IM chat dkt fb , tak puns mesej aku
yang nie khas utk kawan-kawan semua :D
syg hampaaa (rindu 4ict) uhukssssssssss :'(
haha pedihhh .. alhamdulillah tkda lagi air mata yg keluaq setakat niyh
aku rasa mcm pitam jea , nak kunyah nasib rasa mcm
kepala aku nie robot ! robot manusia taw dak ?
tue my boyfie ..
awk ! sila lha baca entry nieyh ..
mmg hak awk ! *tolong jgn muntah dkt sini ..
haha , jangan buka mulut ! shut up this is my tragic story
kalau ada apa-apa pertanyaan tunggu cek balik lngkawi
weheeee :D

Jangan risau seluka-luka mna puns aku , aku tetap 
akan senyum :) :) yang tadi tue manja jea lebihhhh .
dha lha tue , satgy byk-II cerita pariaaa ..
Assalamulaikum ..
doakan aku sembuh wahai pembaca disayangi *seppp sikittt .
papaiiii ,
M.A. bin A. see you on the phone 





No comments:

Post a Comment

PENGOMEN YANG HOT AND COOL