HELLO

HELLO

Booommm ! powerr

Gua tengah usha lu , sorry blog gua agak messy , tapi tak apa yang penting content kan ?
7 march 2014

Hai ! comel nye awak yang tengah stalk blog sy , hope dapat pedoman dari cerita-cerita sy ! ^^


Sunday 2 December 2012

♥ Disember


Dan salam sejahtera ..
para hadirin yang comel yang kacak yang hensem yang kurus
yang slim yang ramping yang bergaya yang stailo yang mengancam
yang rasa 'vogue' huhhh .. cukup tak pujian nie ?
hahaha jangan layan aku nieyh kuad merepek .
so , alahamdulillah aku dha sampai ke langkawi kemarin .
tepat 6:15 samapi ke jetty point lngkawi .
tinggalkan cousin-cousin aku dekat kampung .
achewahhh ..
penad lah pulaks rasanya mcm holiday smbil brkerja *over .

Untuk entry baru niyh kan kan ,.
ada specialty dia sebab sekarang dha masuk bulan disember .
Tahu tak bulan disember adalah bulan bermakna bagi aku .
kenapakah ?
jawapannya adalah aku dilahirkan pada 9 disember 1996
pada jam 5:59 pagi di hospital kangar,perlis
ohsem! , bila dilahirkan bulan terakhir niyh . byk faedah dan
kekurangan dia . salah satunya , nak sambut dgn kwan-II wktu cuti 
susah nak sambut sama-sama ..
dan bila tiba waktu ambik lesen 
aku yang paling menggelabah dan tergegeh nak piy , padahal yang lain
dha jauh merantau . itu jea kod .
punya malas nak taip banyak-banyak niyh .
weheeeee :D




*tumpang lalu*



haha , jangan ketawa . sebab lama tak edit
4 pages mcm niyh .
credit untuk : Areleemiy ..

awakk , sy tk pndai edit tapi boleh lha setakat nak tnjuk
skill tue . *haha* nanti saya curi-curi lagi sy edit banyak-banyak
see you on the phone . 



2 comments:

PENGOMEN YANG HOT AND COOL