HELLO

HELLO

Booommm ! powerr

Gua tengah usha lu , sorry blog gua agak messy , tapi tak apa yang penting content kan ?
7 march 2014

Hai ! comel nye awak yang tengah stalk blog sy , hope dapat pedoman dari cerita-cerita sy ! ^^


Monday 3 December 2012


apa kabar shemuaaaa ?
sehad dop ? alhamdulillah ..
anda masih bernafas pada hari ini anda diberikan peluang
untuk hidup . *alhamdulillah sekali lagi
ehem-ehem . hari niyh aku demam .
bukan demam tue lha demam bosan . hahh yg tue baru betol ..
apa yang ada jika hidup kita bosan ? sebenarnya kan
kita tk perlu mengenal apa itu erti bosan sebabnya
manusia tk perlu bosan , mybe dia perlu berzikir ,
berdoa , baca al-quran beribadah lakukan hal-hal
yang boleh mendatangkan pahala . yang boleh dimanfaatkan .
tambah-tambah pelajar sekolah yg ada homework
tapi cuti have fun online jea tahu *perli diri sndiri
jyeah ..

apa yang nak cuba aku sampaikan sebenarnya nyh ?
hmm , aku sebenarnya tak tahu nak buat apa toq .
kredit tkda , lifeless . ehh bukan mcm tue lha
dia dan aku dha buad keputusan kami nak 
on the phone semula on saturday .
so tipu dan bohonglah kalau aku tak rindu dia . hmm :'(
i miss him so much kod .. tapi tkpa twitter , facebook
blog and ask.fm kan ada betul dop ?
beratnya nak tinggalkan orang trsayang meyhh .
siapa tahu hati kita melainkan yang maha Esa .
kita tengok siapa yang rindu terok dia menang .
sebab org yg trlalu rindukan seseorang adalah org
yg sgt sayangkan seseorang tue .


org yg tgh bca rasa mcm nak muntah ijooo kan ?
btw kau tk tahu kod apa itu "life need a love"
haha kesiannn .
setiap kali solat aku berdoa aku tk penah nk mis doakan dia .
yes mmg aku utamkan mak dgn abah . and the last
doa tue utk kebahagiaan kami . *mcm laki bini wehhh
haha . tolong jgn gelakk guling-guling
isokeyh lha , aku kuad sebenarnya tak kan setiap dugaan
aku nak tunjukkan kelemahan aku ?
ehhh no way to show my sadness .
harap-harap dia mcam entry niyh . :D
*senyum-senyum*


Tak perlu berdoa untuk mempercepatkan hari sabtu ,
sebab orang yg meminta atau berdoa dicepatkan waktu
itu sama erti dia mempersia-siakan waktu yang ada
utk melakukan hal-hal yang positif .
be a smart thinker baby .
ohh sayangnyaa manusia sekarang suka sgt nk percepatkan masa
EX : "lagi dua puluh minit nak habis paper 1 ohh lamanya *tgk jam* "
"alahai bila lha nak hari esok , dha nak pergy date"
" bila lha ceramah nieyh nak habis aku dha lha ngantok"


haha sorry terperli pulaks ken .. btw setakat itu sahaja 
entry pada hari ini . k bhai .
Assalamualaikum ..


________________________________________________________________
FARIZAL MARLIS TEAM
________________________________________________________________


No comments:

Post a Comment

PENGOMEN YANG HOT AND COOL