HELLO

HELLO

Booommm ! powerr

Gua tengah usha lu , sorry blog gua agak messy , tapi tak apa yang penting content kan ?
7 march 2014

Hai ! comel nye awak yang tengah stalk blog sy , hope dapat pedoman dari cerita-cerita sy ! ^^


Thursday 17 November 2011

hmm . jgn sedih mseh ad org yg msalahnya berat dari kita .

.
kawan-2 yang aku cntai , maaf aku sekiranya selama ini , aku ada trksar bhasa 
say hye and salam , aku rasakan satu perubahan setelah mmbca sebuah blog ,
seorang gadis yg berusia 16 tahun ,
begitu menyayat hati , tapi apakan daya semua itu kuasa yg maha esa.
huh , penat dha lelah sngt bgykuw untuk dia mnerima segalanya ,
sungguh murni dan suci cnta mereka , betapa gmbiranya mereka ,
tetapi hbungan mreka dpisahkan dgn ajal/maut ,
betapa pilunya hati ini , menitis air matakuw , apakah ini yg harus aku lkukan .?
jika aku brada ditmpat dya ,
berdsarkan crita beliau ,
BFnya tlah prgy ke rahmatullah ,
AL-FATIHAH untuk arwah .
 
brcerita tntng ini , teringat pula arwah nabil fikri ,
maafkan aku kawan-2 andai aku bangkitkan cerita ini ,
aku akan selalu doakan untuk arwah ,
aku tahu dia seorang yang periang bukan .? yeah kwan mari kita dptkan
kptusan yg baek untuk PMR nnty ,
buktikan kpada smua org , dan lakukan utk kwan kita iaitu arwah nabil
smpai sekrang aku tak hbeh2 fikir itu baru kawan baikku,
mcm mana pula kalau orang yg aku sayangi pergy meniggalkan aku adakah aku
dapat menerimanya atau .>? sebaliknya.?
sangkaan seseorang yg baek takkan melecet jika dia gunakan hatinya bukan.?

rindu aku pada si dia bgitu mndalam lgyh smpaikan trbwa-bwa dlm 
mimpi pung ada jugak , aku ingin dia sahaja , huh , apalah dayaku untuk memulihkan semua itu?
hayatku ini hanya dihabiskan tanpa rasa senang dan gembira
apakah aku patut dicintai.?
fkiran dan soalan yang sama aku kemukan untuk dinilai,
ramai orang yg tdak smpurna didunaia ini
adakah aku tidak belajar mnerima orang yang tidak smpurna .?
ataupun keegoaan aku untuk cintanya begitu mendalam ,
harh , sudah aku usahakan untuk tidak menitiskan air mata walu setitik pon ,
tapi apakan daya aku hanya insan yg lemah dan tidak mmpunyai apa-2
hanya doa yang sntiasa mengiringiku,
aku juga sekarang lebih menhabsekan wktu-2 ku dgn prkra sia-2
hmm , harap-2 berlaku peubahan dalam hidupku ini



_______________________________________________________________
baiklah korang , saya berunru diri dulu ya 
______________________________________________________________

No comments:

Post a Comment

PENGOMEN YANG HOT AND COOL