HELLO

HELLO

Booommm ! powerr

Gua tengah usha lu , sorry blog gua agak messy , tapi tak apa yang penting content kan ?
7 march 2014

Hai ! comel nye awak yang tengah stalk blog sy , hope dapat pedoman dari cerita-cerita sy ! ^^


Monday 7 November 2011

sayang , napa tak balas mcj ?

.
jawab salam saia ,
kenapa lha aku dipermainkan dengan tidak membalas mcj , 
apa salah aku doe ,
aku tak pernah kecewakn hang ,
xp hang.?
selalu buad aku kecewa ,
tah la weyh ,
nak putuskan smua nih ,
nanty aku yang akan mengalirkan air mata ,
hang taw ka.? aku dok nangeh sai hang .?
mesti dak kan , sbbnya hg lbeyh tmpukan ,
prhtian pda kengkwan , syox dgn dri hang ,
kerja hang , aku.?
hee ,
biarkan je lha ,
pndai2 lha , nak mmpos ka , nak sakit ka ?
smua tue hnyalah bnda kcil ,
hmpir sja kau mntx aku mati ,
kau nak sangat kan.?
yes memang lha , kau pernah cita ,
kaw dipermainkan bukan.?
ceh , hawad aku tak layak dpt peluang ka.?
hina sangat kah aku.?
berat hati nak luahkan semua nyh , tpi apakan daya ,
lagu aku pendam lagy aku rasa mqah ,
hang prnah tnya aku oke ke dak.?
dak pon ,
yang hang taw nak jumpa ja ,
so what der.?
sorry to say ,
aku sayang hang !
hang ta taw pa pon , tapi toodia lha ,
dha trlnjur syang ,
aku snggup lha , hang nak buad apa pon ,
dekat aku ,
jnjy aku dpt hang sudah ,
terseksa kah aku , kesihannnnn ,
tapi aku tak maw kasihankan diri aku sndiri ,
kenapa .?bila bhagia smua indah ,
dan duka smunya burookk ,
kenapa kenapa kenapa .?
siapa nak jawab soalan aku.?
benarkah aku tak patut bercinta ,
aku memng tak layak bercinta ,
atau aku insan yang tak layak dicintai ,
pergi mampos lha ,
ckop lha smpai dsni rintihan aku ,
________________________________________

No comments:

Post a Comment

PENGOMEN YANG HOT AND COOL