HELLO

HELLO

Booommm ! powerr

Gua tengah usha lu , sorry blog gua agak messy , tapi tak apa yang penting content kan ?
7 march 2014

Hai ! comel nye awak yang tengah stalk blog sy , hope dapat pedoman dari cerita-cerita sy ! ^^


Friday 18 November 2011

mimpi ni mmg best smpai trbwa-bwa

.
hehe , aku ada cerita ,menarik taw , mesty besh punya lha , smpai trnganga punya kalau baca nyh ,aku mmpi psal si ALIAS hoho , taw dak kamy p mna.>? aku dan dia ada dekat PLKN lha , naik kapal pulak tue , best kok , mcm naik kapal titanic pulak yerp , sweet gitu . haha , aku mimpi kapel balek dgn dya , walaweyh , masa dekat sana kami lalui macam-2 dugaan kod , yang pasti dia tak suka bila aku beri panggilan "aku" dan "hang" dia majok hneh , ha ha cek pjok ja , lpas ja kmeyh lalui semua tue , kamey nak balik la rmai-2 aku dapat tahu bahwa kapal kami dha karam an then .. pakat-2 gelabah la oi , tnggu lagy , yang aku nih tnggu lagi tak nangeh , si dia cuba untuk kesatkan air mata aku doe , dan diaorang cakap ada satu kapal tapi kapal tue kecik muat-2 ja pung , jadi kitaorang kena kalod-2 untuk naik ke dalam kapal yang kecik tue , dialah yang pimpin aku naik dalam kapal tue , dan yang paling malangnya kami terpisah dalam ka[al tue , kami dipisahkan sebabnya kapal yang kami naiki tue tak stabil disebabkan orang terlalu ramai dalam kapal tue , kami mngambil keputusan untuk berpecah walaupun hati msaing-2 tak nak , aku menagis terkedu-kedu , dan aku tengok mata dia merah sangat-2 aku rasa macam kami akan dipisahkan untuk selama-lamanya ,
 
aku mula risaw dengan keadaan sekeliling ALIAS dha jauh dari pndagan aku , aku dengar dari kapten bahawa ALIAS kena diturnkan dibawah untuk check enjin , hah , mngelabah habis la aku , aku pergi cari kapten tue dan cakap saia pndai berenang dan saia akan pergi untuk check enjin tue dengan dia , tetapi ALIAS , dia tak kasi aku untuk pergi biar dia sahaja yang pergi dan tolong hormat keputusan dia , badan aku lemah dan tak berdaya lagi aku cuba untuk fahamkan dia kalau apa-2 terjadi kita tanggung bersama .
huh , dia marah-2 dekat aku , aku cakap " kau pergi lha " dengan rsa snyum nya selamba ja dia pergi and then mmpi aku end mcm tue ja , hee
 
korang rsa tak mcm cinta kami nyh tak ada jalan kesudahan mcm trgntung , and mseh ada lagi yg belum kami buad .? apa itu .? aku pung tak pasti hee , tapi xpe lha ,lupakan ja 
 tak dak sapa nak siasat untuk aku , buang msa g ada lha , hadoyai , lekeh r aku nyh .
oke lha kwan saia nax tmbahkan lagy widget nyh daaa .
 
_______________________________________________________________________________________
hehe terima kasih sebab bca entry yg xsebeerapa nyh yerp ,
_________________________________________________________________________________________-- 

No comments:

Post a Comment

PENGOMEN YANG HOT AND COOL