HELLO

HELLO

Booommm ! powerr

Gua tengah usha lu , sorry blog gua agak messy , tapi tak apa yang penting content kan ?
7 march 2014

Hai ! comel nye awak yang tengah stalk blog sy , hope dapat pedoman dari cerita-cerita sy ! ^^


Monday 24 October 2011

hye smuanyerwww

huh ! setelah pneta ber Fb aku brhijrah le ke cnyh , update blog , huh sengal btol tdyh bwu lpas 

cwi ktenangan rr , letih bebenor la katakan . . g cwi ketenangan smpai 3 jam bwu jmpa . ncib baek

la ad oqang tlong clamat kan depa nyh memang kuad kod . bagyh aku semangat rr . nak tgk dak sapa .?
mna bole taw , nnty kantoi rr . too genx CWE .. aq cyunx hmpa weyh , sbb xdak gambo depa nyh so, 
aq trpksa biarkan uolz smua trtnya-tnya la kod . heee . kta kasi gempak sikitt , bwu ad aura maa..
hehehe nyh untuk ampa weyh .. jgn lupa tgk nananana .. muahxxx cyunxx ampa byk2 . engat nah 

hmpa lgyh besh daqi 4we aku .. . 

soooO sweeT -.-

No comments:

Post a Comment

PENGOMEN YANG HOT AND COOL