HELLO

HELLO

Booommm ! powerr

Gua tengah usha lu , sorry blog gua agak messy , tapi tak apa yang penting content kan ?
7 march 2014

Hai ! comel nye awak yang tengah stalk blog sy , hope dapat pedoman dari cerita-cerita sy ! ^^


Friday 28 October 2011

wah , cweetnya de pa nyh .! hoho mcm gula2

 

"wah , betul cakap orang cinta itu memang indah ,
jika kita saling memahami , bertolak ansur , saling setia ,
tiada salah sangka , tiada cemburu berlebihan tiada kongkongan ,
hmm , serba manis dengan cinta contohnya bebudak FB skunx
best sangat kadang-kadang aku  jeles kod haha ,
depa pergi dating jauh-jauh ,
hmm , itu terserah lah depa punya kes ,
aku punya kes lain la pulak kan ,
bila aku dapat tau ja depa ny gadoh jugak ,
tapi tak lah sampai perang kaki dan tangan ,
macam biasa ja ,
meraka setia smapai setahuan dua ,
sumpah ! aku tak pernah kapel 
smpai setahun dua sebabnya 
berpunca dari aku lah ,
stail nak belaja tapi nak bercinta las-las
habuk dengan hampas pon tak dak ,
 
pernah la jugak kekadang aku nangeh sendiri
sebabnya dok tengok kawan-kawan-kawan aku dok
pegang henset depa tue ,
yang aku nyh usha la tanda jeles ! 
hmm , depa tak taw ,
kadang-kadang jadi mangsa peneman dating ,
buhsan rr ,
bila masa aku pulak ,
 
 
mungkin tuhan telah tetapkan bahawa 
aku tidak dibenarkan kapel lama-lama 
untuk mneglak daripada dosa ,
uh uke , aku terima dengan hati terbuka , aku tak kisah la , 
janji hidup aku happy dgn skunx ,
kalo tak rugi jgak lah ,
kna topup sebab nk mcj ,
alahai aq dh la stail ta ska topup ,
biar je lah ,
aku ni selalu berangan dengan putera impian aku 
hehe , smpai skunx tak sampai-sampai.
hoho aku sabar mnunggu wahai cek putra ,



haha , okiaq la chek nak chow nyh , :)

No comments:

Post a Comment

PENGOMEN YANG HOT AND COOL