HELLO

HELLO

Booommm ! powerr

Gua tengah usha lu , sorry blog gua agak messy , tapi tak apa yang penting content kan ?
7 march 2014

Hai ! comel nye awak yang tengah stalk blog sy , hope dapat pedoman dari cerita-cerita sy ! ^^


Tuesday 25 October 2011

saia benci awak !

 
hey , koranx nak tahu tak ada pengecut
la yg hadir dalam idop aq
so.?
aku nak cta la neyh
dy nyh mmg xblas mcj aq xjwb kol aq
igtkan status tue utk aq rupa-rupanya 
org laen agaknyaa
wahai kaum adam knapa kaw
rosakkan hbungan kita yerp,
adakah aq yg clah nilai kaw atau .?
kaw yg dh nak jdyh PLAYBOY 
stop about that 
aq tgh bengang dgn dy aq dh cta dkt genk CWE
depa bgyh komitmen yg baek
ncib ja kan kaw xangkt fon
kalu tak berapi telinga nyh
memang nk kna bdak nyh
byk lah alasan kaw
nk cuba lari dri kenyataan yg kaw !!
salah ! ````
apa kes nyh . cuba lari dri msalah
kaw xtakut dosa ka.?
atau kaw memnag suka hobi mngumpul dosa mnyakitkan
hty2 wnita mcm aq
stupid/foolish?
dh kaw mmg dasyat la
kaw hnsem tera mna.?
 
sudah-sudah la tue
jgn smpai aq bngkarkan sesuatu yang tidak dinigini sudaa
mntak maaf dkt aq pon jdyh laa
itu dh bole rwat luka aq nyh
sekurang-kurangya kaw bole idop tnang dgn gaji kaw tue
kaw ada.?
hmm, mmg sakit aty der .!
sapa nk tnjuk dy saket aty msty kna ad tmpat
dn msa yg btoy ,
so, aq dh tnuk xp kaw yg bengong der.,
hadoyai .!
sudah la aq pnya status pnoh dgn kisah kaw
sakitkan hty aq .
jgn lah buad lapang der
konterversi yg kaw bngkitkan nyh
buad aku geli ketiak
yess ,
nak aku doakan kaw yg buka2 ke.?
omg !
aku tak lah smpai mcm tue ckaly yep .
sotongman !
 
 
dah la aku naek buhsan dgn kaw !  

No comments:

Post a Comment

PENGOMEN YANG HOT AND COOL