HELLO

HELLO

Booommm ! powerr

Gua tengah usha lu , sorry blog gua agak messy , tapi tak apa yang penting content kan ?
7 march 2014

Hai ! comel nye awak yang tengah stalk blog sy , hope dapat pedoman dari cerita-cerita sy ! ^^


Tuesday 25 October 2011

thanx sayang sbb faham saia .

assalamualaikum w.b.t
hehe salam kpada pmbca mndangkan bwu stu followers kna lah tulis yerp.
huhu.sukar untuk aku katakan kepada anda smua yerp,
bukan susah xp happy lorh
dy tima aq balek doe , seronok tue mmg seronok aku kna lah brsyukur sama
brkat doa aku akhir tuhan makbulkan juga persalahfahaman aku dan dia
huh air mata.? 
xpayah cakap lah sudaa berderai jatuh tap .! tap!
hehe xp skunx dh oke mata dh xbengkak .?
korang trtnya-tnya knapa aku nangeh ,
salah pham dan si dia cakap
"awak nyh suka buad andaian"
wah .! xkod , hehe
nothing special for this update .
tapi saia bangga jadi anak malaysia heh !
apa kes kaw nyh .
dy mynat bola aq pon mynat bola
xp yg xbesh bila dy nak g mane futsal .
bodoh rr . bebudak lelaki kenapa suka g maen futsal malam2 hek .?
saia sarankan xpyah la . peyesh la
especialy to my sayang haty
jangan layan kawan tue , nnty letih la .
depa kaw ka apa tue letih.?
hmm, ye rr tue , SAYANG taw dak mcm nk mqah ja

OUT!
OUT FUTSAL !

sebab kaw lah aq xleyh mcj taw .!
xp xpe dh dy mynat sukan trozkan jerp ,
xp jgn wurt bnda laen ckop r .
saiz kaky dh lma nk mlambung . kih3
mksodnya lwan bola lah ,

akak-akak or mkcik-mkcik yg tengah tulis sai
aq pnya sayang tue agk2 la akak oi,
dy milik saia bukan korang k,
tue kira untung la saia nyh jenis tak menyerang taubat yep
.!
STOP update UR status about my BOYfie .!
is it clear .?

sooO start from this i like to make him happy always .!



No comments:

Post a Comment

PENGOMEN YANG HOT AND COOL