HELLO

HELLO

Booommm ! powerr

Gua tengah usha lu , sorry blog gua agak messy , tapi tak apa yang penting content kan ?
7 march 2014

Hai ! comel nye awak yang tengah stalk blog sy , hope dapat pedoman dari cerita-cerita sy ! ^^


Thursday 6 June 2013

NIMIE YANG COMEL

Haii semua , salam jumaat , hari yang baik nie seelok-eloknya , kita melipatgandakan pahala ken ? selalunya bebudak nie on9 punya en ? Huhh , sekolah dah nk bukak nie hah , daerah langkawi start hari ahad . whoa , homework ? urghh , separuh saja disiapkan , kenapa ? separuh lagi tak siap , nie semua angkara malas , macam nie ka nk jadi cemerlang ? haha , apa lha aku merepek nih . tetiba rasa rindu pulak dekat nimie , dha dua hari tak text ni ha . kami just chat ja , tue pun tk bpe nk puas nk lepas rindu , hurm , tkpa kan nimie ? kita cool jeah . Walaupun makin hari makin nk bergaduh ja kan , tapi tue lha bila pikir balik kan , nie baru permulaan dah nk gadoh-gadoh , mesti tak best kan ? perkembangan hubungan kami ?


 Alhamdulillah dha cukup 7 bulan , walaupun tempoh tue tidak berapa lama untuk orang yang dha bercinta bertahun-tahun , tpi bersyukur lha dengan apa yang ada skunk . Alhamdulillah , apa yang aku dapat bila dengan nimie ? hurm , baru aku tahu yang aku kuat cemburu , kuat merajuk , manja , nak perhatian , suka menangis , kuat bercerita , suka cari pasal , yess , sebelum nie tak sedar weh , serius sesangatt Hehe , walau macam mana pun , nimie memang romantic ohh , 


apa yang romantic sangat tue ehh ? Biar aku ja yang tahu , haha *secret* ^^ , walaupun hubungan jarak jauh , tapi apa yang penting memahami . jyeahh .. kenapa rasa kekurangan idea nak tulis entry haaa .. pernah sekali tue hubungan kami dah hampir-hampir nak putus dha , memang bergaduh besar sangat , hal yang tak penting pun kami nak bangkitkan , memang sedih sangat , tipu kalau aku tak keluarkan air mata , tapi jangan risau dan alhamdulillah , we still together .|


Aku tak tipu , memang banyak dugaan dan halangan chewahhh , macam laki bini pulak ken ? haha over baik . hurm , ^^ see you in the next entry . ~


No comments:

Post a Comment

PENGOMEN YANG HOT AND COOL