HELLO

HELLO

Booommm ! powerr

Gua tengah usha lu , sorry blog gua agak messy , tapi tak apa yang penting content kan ?
7 march 2014

Hai ! comel nye awak yang tengah stalk blog sy , hope dapat pedoman dari cerita-cerita sy ! ^^


Tuesday 11 June 2013

Sorry :'(



Hai semua , apa khabar ya ? hee sepatutnya entry ny aku tulis bertarikh 11/6/2013 , tapi disebabkan busy so tulis hari nie , hee kelmarin bufday sahabat gua , nama dy HAIFAA’ NOR SYAMIMI , ta sempat nk rancang nk kenakan dy , tapi kami masing-masing wish ja , :) , sorry haifaa , tahun depan Insya Allah xD hee . Nk tahu tak haifaa ny mcm mna haha , okay sebelum tue cuba tengok gambar dy dulu . _______

woi yang belah kiri kayy , bukan kanan ! grrr hee .




Hah ? mcm mna ? hee comel en ? sebab kawan-kawan aku semua comel weh , aku ja Xp .. Hari nie 12/6/2013 adalah hari sukan , so tadi aku dgn classmates ada main satu permainan dalam erti kata lain , `tuju kasut` tapi kenyataannya tuju orang dgn bola , so seronok-seronok main , aloo :( aku terbaling bola dekat haifaa , kesian dy , hbes kaca mata dia , jahat kan ? serius rasa bersalah sangatt :/ , sebab aku tak pernah buad orang smpai cemtu , tiba-tiba sebak tadi sebab tue berair mata jugak , nasib ada kawan-kawan tolong tenangkan , Alhamdulillah , nasib lha tk pecah kaca tue kan ? Tipu lha kalau tak rasa bersalah . Sorry haifaa ~~ . aku dha jnjy nk buad entry nie untuk dia , harap-harap nie salah satu hadiah untuk dia , hikhok .. Mesti ada orang cakap mcm-mcm kan , tpy tkpa . hooo , :) .. Kalau kena dekat orang yang kita kurang rapat dengan rapat , memang lain gila bhaii . trust me * :D *

Akan tetapi , aku rasa ada disebalik lha semua tue terjadi , mungkin lepas nie aku kena tengok or baling betul-betul kalau main tue jangan main baling tak tentu hala,btw ini lha hari dan saat yang perlu aku lalui , kadang-kadang sedih , kadang-kadang gembira dll hee .. okay lha , rasa-rasa macam mengantuk pulak -_-, tkpa kita jumpa dkt entry seterusnya . jangan lupa saksikan teduhan kasih petang nie hanya di tv3 jam 7:00 malam

No comments:

Post a Comment

PENGOMEN YANG HOT AND COOL