HELLO

HELLO

Booommm ! powerr

Gua tengah usha lu , sorry blog gua agak messy , tapi tak apa yang penting content kan ?
7 march 2014

Hai ! comel nye awak yang tengah stalk blog sy , hope dapat pedoman dari cerita-cerita sy ! ^^


Friday 7 June 2013

SEBENARNYA SAYA NAK CERITA


Sedih sangattttt !
Hurm , malam nie sepatutnya aku dengan dia texting , tapi tue lha dia pulak ada urusan, so , duduk rumah tengok SEBENARNYA SAYA ISTERI DIA , kenapa lha aku nie kuat cemburu sangat , ingatkan dengan nangis semua tue dia akan cancel urusan tue , tapi ! sebaliknyaaa.. sedih sangat mehhh :( apakan daya kan , malas dha nk guna acara kongkong , kesian dia sebab aku semua benda tak jadi , kejam kan aku ? sebelum nie aku larang dia main takraw , bukan macam tue nimie , sy just tanak awak cedera , yewlaa , sikit-sikit cedera , jaga lha diri awak tue , tahu lha lelaki puns tapi awak kena tahu ada orang sayangkan awak nih ! *so sad (!)* Dia dha pesan jangan minat dan tergoda dengan izzue islam , please lha awak , apa pulak sy nk minat dkt dy , suami orang pulak tue . T_T

Seterusnya , tkpe lha tunggu msg nie haa , tiba-tiba balas `dha nk start ny sayangggg <3 , sorry` what ? sorry jea ? lagi arrr panas pp nyh . tkpa-tkpa *sbar scha sabar* .. huhh chill relakss , whoaaa ! tapi ada benda yang menggembirakan aku , esok anniversary yang kami ke tujuh bulan , yeayyyy ! *sorry over* Alhamdulillah , misi dan visi kami hampir tercapai , otw kowt kan nimie kan ? (nimie selalu stalk blog nie so kalau aku mengadu dkt pembaca nie kena hati-hati ) haha , kenapa ? hairan ? tetiba dalam entry nie aku jadi gedikssss semacam , hurm , sowie awal-awal kay. :)

Tinggal esok ja masa cuti , sisa-sisa cuti is gonna be over . lusa dha start sekolah , kasut dha cuci , buku dha kemas , hah ! baju belum di-IRON . homework ? grr , HAKHAK , mimpi nak siap bagi habis semua , dha lha buku tkde wehh  hahah , cuba bayangkan tetiba , cuti ditambah menjadi sebulan , *tOOODIAA * haha , merepek dha . Semua pelajar sekolah mengharapkan cuti , kalau cuti ja bila otak nk bersih ya ? ohh tidak-tidak , katakana tidak kepada malas dan katakan YA kepada RAJIN , rajin nie sebab rindu sgtt nk gossip dengan member-member semua , 5ICT kan cun-cun semua .. serius , tahun nie tahun last aku dkt sekolah tunku putra , habis ja  semua sandiwara dunia untuk zaman persekolahan tibanya untuk zaman menjadi siswazah ken ? hee , jom tweet ! ASSALAMUALAIKUM ~~  okaii , that’`s all . 

No comments:

Post a Comment

PENGOMEN YANG HOT AND COOL